Квітень 30

Проведення навчально-польових зборів (навчально-тренувальних занять) із предмета «Захист України»

Патріотизм – основа духовного становлення громадянина. Патріотизм – серцевина людини, основа її активної позиції.

В. О. Сухомлинський

На сучасному етапі українського державотворення надзвичайно актуальною є проблема виховання у молодого покоління патріотичних почуттів, активної громадянської позиції, сприяння усвідомленню учнями свого громадянського обов’язку на основі національних і загальнолюдських духовних цінностей.

Набуті в закладах освіти військові знання та навички визначатимуть рівень спроможності виконання конституційного обов’язку громадянином України щодо захисту Вітчизни. На сьогодні навчальні заклади є єдиним центром з підготовки всіх без винятку юнаків до захисту Вітчизни.

Відповідно до ст. 36 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», Положення про допризовну підготовку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 листопада 2000 року № 1770, на виконання навчальної програми з предмету «Захист України», з метою закріплення набутих знань та навичок на завершальному етапі навчання дисципліни, у закладі відбулися навчально – польові збори з юнаками та заняття з медико-санітарної підготовці для дівчат 11-го класу. Згідно з планом було проведено такі заходи:

  1. Завдання та озброєння механізованого відділення.
  2. Дії солдата в обороні. Вибір вогневої позиції, її інженерне обладнання та маскування.
  3. Ведення спостереження. Дії з початком вогневої підготовки, відбиття атаки танків і піхоти.
  4. Дії під час застосування зброї масового ураження.
  5. Дії солдата у наступі. Похідний і бойовий порядок механізованого відділення.
  6. Біг по пересіченій місцевості (до 1500 м.).
  7. Поняття про дії розвідувального дозору. Дії дозорних під час огляду місцевості та місцевих предметів, загороджень, мостів, різних перешкод. Дії в засаді.
  8. Ознайомлення з озброєнням та бойовою технікою військової частини (підрозділом), їх призначення, тактико – технічна характеристика.
  9. Подолання єдиної смуги перешкод.
  10. Зупинка кровотечі з ран шиї, тулупа, кінцівок в умовах бойових дій. Транспортування пораненого одною та двома особами в положення лежачи та стоячи.
  11. Перша допомога при ураженнях зброєю масового ураження.
  12. Орієнтування на місцевості. Розвідка місцевості.
  13. Основні положення та організація стрільби зі стрілецької зброї.
  14. Тренування у одноманітності прицілювання, вирішення завдань та визначення прицілу і точки прицілювання.
  15. Прийоми й способи ведення вогню зі стрілецької зброї.
  16. Удосконалення знань з будови автомата.

В.Сухомлинський вважав, що школа повинна виховувати в учнів прагнення до беззавітного служіння Батьківщині, до активної трудової і суспільної діяльності. Він зазначав, що одним з головних виховних завдань школи є підготовка учнів до повсякденної праці для суспільства як до патріотичної діяльності, причому сама діяльність дітей, організована педагогами з даною метою, представляє рушійну силу виховання підростаючого покоління.

Віримо, що саме такі заходи сприяють вихованню патріотизму, любові до неньки-України та її народу.

Поширити


Оприлюднено 30.04.2021 Admin в категоріі "Без категорії

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *